2011. február 8., kedd

Kreatív blogger díj

Juppppíííííí! Díjat kaptam. Ez az első, ezért nagyon hálás vagyok Gyalogbékának, hogy megtisztelt ezzel. Igazán meglepetés volt! Ezúton is köszönöm! Akkor mégiscsak van, aki olvassa a blogmat :-) Jó érzés! :-)


A vándor díjjal járó feladat (tisztára, mint a Nobel-díj) az alábbiak szerint:

1. Köszönd meg annak akitől kaptad
2. Tedd ki a logót a blogodra
3. Linkeld be akitől kaptad
4. Add tovább további hét blogodnak
5. Linkeld be őket
6. Hagyj náluk bejegyzést, értesítsd őket
7. Árulj el magadról hét dolgot

7 blogger, akinek továbbadnám a stafétát:


Végül pedig 7 dolog magamról:

1. Még sehol  nem említettem: közgazdász vagyok, és nagyon szeretem a munkám. A sütésben, főzésben a kreativitásom próbálom kiélni, a munkámban pedig azt szeretem, hogy folyamatos gondolkodást, tanulást igényel. Mindkettő fárasztó, és tökéletesen kiegészítik egymást.

2. Sport, és mozgás nélkül nem tudom elképzelni az életem. Táncolok (jazz balett), mellette aerobik, és ami jön. Íme egy kép erről az oldalamról :-)

3. Pozitív "bika" tulajdonságaim: állhatatos, békés, beosztó, biztonságkereső, hagyománytisztelő, mértékletes, joviális, jókedélyű, stabil.

4. Negatív "bika" tulajdonságaim: maximalista, birtokló, dacos, dogmatikus, élvhajhász, földhözragadt, nehéz felfogású (fontos a gyakorlati tapasztalat), nyomást gyakorló.

5. Hús és csokoládé nélkül nehezen tudnám elképzelni. Amiből bármennyit meg tudnék enni: TIRAMISU.
6. Nem tesz boldoggá egy hiperszuper autó, nem tudnak felvillanyozni drága ruhák, és nem érdekelnek az ékszerek, "paloták" sem.
Ellenben boldog vagyok, hogy egészséges vagyok, és ha a családtagjaim is azok. Boldoggá tesz a nyugalom, a harmónia, a kiegyensúlyozottság, és az utazások.
7. Szeretnék még sok-sok fondant-os tortát csinálni, díszíteni.

8 megjegyzés:

Dió Bisztró írta...

Köszönjük :)

Ceffa írta...

Húú, de örülök, hogy rám is gondoltál!!
Köszönöm szépen::))

Ditta tortái írta...

Köszönöm,nagyon kedves vagy,hogy rám is gondoltál:-)

Hobbychef írta...

Nagyon köszönöm, ez a díj még nem volt meg. Igazán kedves vagy, hogy rám is gondoltál.

Mézeskalács írta...

Szia! Hogy lehet Nálad rendszeres olvasóvá válni, lehet, hogy béna vagyok, de nem találtam semmit.:)

Judit írta...

Szia Mézeskalács! :-)
Az oldal legeslegalján "követés" gomb. Tényleg nem túl feltűnő helyen. Majd fentebb teszem... :-)

Cakeni írta...

Köszönöm szépen ,nagyon kedves vagy:)

Mézeskalács írta...

Nézz át hozzám légyszíves, van ott számodra valami:)